Det ljusnar....

Det verkar som om det blir avfärd ikväll trots allt!
Ska lyfta kl 21.00 från Kastrup så det blir en sen ankomst, men som tur är landar jag på "city flygplatsen" och kommer därifrån lätt in till centrum på en kvart. Sen ska jag sova hos bella Claudia iallafall två nätter innan jag kan hämta nycklarna till Ibous lägenhet där det är meningen att jag ska bo resten av tiden.
På fredag börjar praktiken så en vidare rapport kommer efter det!

Nu ska jag äta mammas potatisgratäng med farmor och Macke innan det bär av till Växjö för att ta tåget ner till Kastup.

Ha det! 

p.s Tack för alla "lycka till"!! :) d.s


Kommentarer
Postat av: Anna - plötsligt händer det

Åh! Vad kul att du kommer iväg så tidigt! Jag lyckar till och ska följa din blogg slaviskt under din praktik! Det kommer gå galant!!! Kram Anna

2010-04-22 @ 14:07:05
URL: http://varbergsflickan.se
Postat av: pills

ÅH vad härligt!!! Då slapp du se mej nästa vecka=)

Hoppas resan går smooth! Vi hörs här och på facen.

Puss!

2010-04-22 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0