En natt i Alberta.

Jaha, jag kom inte iväg igår heller.
De stackars satarna på SAS fick inga besked ifall några av deras plan kunde lyfta på torsdagskvällen.
Så där va minst sagt kaos, ja alla ni som varit på en flygplats nu i veckan vet nog vad jag pratar om!
7 mils kö för att försöka boka om sin biljett och ingen som visste någonting!
Så vid kl 22 köpte jag mig en tåg biljett och for tillbaka över bron för att sova hos pappas kusin Irene och hennes snälla man Stig, som kom och hämtade mig, i Alberta!
Trevligt att se dem igen för övrigt , bara tråkigt att det ska behöva hända något sånt här för att man ska åka och hälsa på sina släktingar....
MEN lyckades nu på morgonen iallafall få ändra min biljett ytterligare en gång, så i eftermiddag hoppas jag verkligen på att komma iväg!
Tyvärr missar jag ju ännu en dag på praktiken men jag får ge järnet resten av tiden sen istället...

Nu blir det frukost och sen en promenad i vackra skåneland! =)

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Bövligt bra med en blogg så jag kan följa dig på dina äventyr! Hoppas du kommer ner snart! Bra att du valde SAS. VI ÄR service;). Lycka till med allt. Gud va synd att vi inte hann ses. Ha det så underbart. KRAAM

2010-04-24 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0