Praktik i Milano

Hej.
Så blev även jag en av många bloggande människor i Världen.
Jag börjar blogga för att bla kunna dokumentera den praktik jag nu ska iväg och göra i Milano hos ett företag som heter Mastergroup Sport och sysslar med sportevent och marknadsföring.
Jag eximineras snart från event management utbildningen vid Borås högskola och bloggen blir även ett sätt för Er, som av någon anledning skulle vara intresserade av, att följa min väg till drömjobbet! :)

Hela helgen går nu åt att planera inför de 5 veckor jag ska spendera i mitt älskade Milano och försöka avsluta den del av marknadsföringen som jag har blivit tillfrågad att hjälpa tll med för Milan junior camp. Ett fotbollsläger för ungdomar mellan 11-16 år som har annordnats i bla Sverige sedan 2005.
Men mycket av tiden går nu tyvärr åt att oroa mig för att flygen inte ska kunna lyfta på tisdag då det är dags....

Ska försöka sova nu.
Tills nästa gång, ha det!

Kommentarer
Postat av: fröken feuk

BRA GJORT!=)=)

Jag ska följa dig!

2010-04-18 @ 17:59:44
Postat av: moa

JAG MED!!! heja Malin!!

2010-04-18 @ 19:30:28
Postat av: Therese

HEJA MALIN! fesen va kul! sköt om dig! visste inte att campen va i Sverige,KUL!

2010-04-18 @ 20:47:52
Postat av: Hanna

Gooo Malut, go go go go!!!!Good luck my dear friend!

2010-04-19 @ 09:14:24
Postat av: Ulrika och Jakob

Det här ska bli kul, din lilla skitunge (sagt av Jakob). Lycka till o kram

2010-04-19 @ 21:04:49
Postat av: Pellenicoline

It is the coolest site,keep so!

2011-12-08 @ 08:25:26
URL: http://pellenicoline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0