Vulkan H-vete!

Det ser tyvärr inte så ljust ut för min resa ner till Milano imon....
Jag hittar inga bussar och bara allt för dyr annan eventuell transport så om någon inte har nåt spciellt för sig i helgen så får Ni mer än gärna köra ner mig till Italia!! :)
Ett alternativ är tåg men känns sådär att spedera 22timmar sittande på ett överfullt, trångt och illa luktande tåg...
Njae, så farligt är det kanske inte, MEN JAG VILL FLYGA!!!!
Har Ni några förslag så hör gärna av Er!!

Och förresten, har Ni barn, systrar, bröder eller annan släkt i åldrarna 11-16 år se då till att de anmäler sig till sommarens fotbollsläger! www.milanjuniorcamp.se.

Nu ska jag, för säkerhets skull, packa färdigt och sen blir det att heja fram HV71 med pappa, Pillan, Macke och påskmust!
Håll tummarna för mig och alla andra som vill och måste ut och flyga inom de närmaste dagarna!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ulrika o Jakob

Heja HV!!!!!äger

2010-04-19 @ 21:07:08
Postat av: Marcus

Tja Malin!!



Milan läger nej tack...... sen är ju ungarna för små men än då som det rimmar.



Hoppas du kommer iväg.



Mvh Marcus

2010-04-22 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0