Amerikaner, piller och en massa divor

.... det var ungefar sa dagen pa Milanello sag ut igar!
Nutrilite ar ett amerikanst marke sa en professor, en marknadsforingsansvarig och en art director fran Michigan va pa plats for att ta en massa kort med spelarna och deras produkter.
Men eftersom fotbollspelarna ar sa himlans upptagna med sin traning (??) sa var det svart att fa dem att komma till gymmet dar en fotograf, videoman och alla "vi" vantade for att fa ta ett par kort.
Manga av dem ar sakert underbara manniskor men de glommer allt for ofta bort att utan sponsorer hade de inte haft rad att bara spela fotboll och fa allt serverat pa guldfat.....
Men tillslut lyckades vi be snallt och fa Pirlo, Zambrotta, Jankulovski, Bonera, Boateng och Ambrosini att ta nagra bilder med den amerikanska professorn och Nutrilites produkter.
Jag fick agera mellanhand mellan den americanska art directorn och spelarna och fick be dem halla upp burkrna med pillren och latsat verka intresserade av innehallet! hahahah  de flyckades tillslut tom fa fram ett leende sa det blev nog ganska bra anda!
Nar bilderna ar klara satter jag in nagra jag lovar!

Pa kvallen var vi pa american expresss fest men det var inget hit....
En massa rika trakmansar och deras ryska flickvanner.....hmm, njae det var inget for mig!
Men champagnen var jakligt god och goodie bagen tog man garna emot..... en flaska dom perignon och en bulgari parfym!

Nu ska jag forbereda infor helgen; Milan - Brescia imon och Sampdoria - Bari pa sondag.
Alla andra gar pa langledigt, eftersom tisdag coh onsdag ar helgdagar har nere, men jag stannar kvar i Milano och jobbar!! Aven pa mandag da det ar lite att forbedera infor Champions league matchen nastan onsdag....

Snart ar det anda fredag kvall och da blir det aterigen kalas!
TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0