Andrade planer...

Jag missar Milans sista match for i ar mot Roma.... for att aka till Bari.
Vi ska ha jullunch med vara sponsorer och ett par extra rundturer for andra klienter och darfor blir det endel att gora...
Jag aker garna ner till bari for lite omvaxling men inte garna nar Milan spelar mot Roma och inte nar jag kommer tillbaka kl 23 kvallen innan jag ska fara hem...
Men det e bara att acceptera, jobbet gar forst.
Jag har dessutom fatt erbjudande om ett kontrakt pa ytterligare ett ar...
det ska skrivas pa efter jul sa jag far lite tid att tanka, men det lutar at att jag stannar ett tag till , om inte ett ar sa iallfall till sommaren....

Igar hade vi julfest med jobbet sa det ar manga trotta miner har pa kontoret idag....
Nu ska jag satta ihop en sammanfattning av olika klubbars junior verksamhet och fotbolls skolor.
Det ar namligen meningen att vi till sommaren ska organisera ett fotbolls lager nere i Bari sa da hoppas jag fa bli en del av det!

HEJ HEJ!


Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt Malin, grattis!!!! Hoppas vi ses när du kommer hem! Puss

2010-12-15 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0