En Buona Domenica...

Blev det inte!
Jag hade garna spenderat min sondag pa annat satt an att behova ga upp tidigt i kylan for att aka till blasiga Genova och se "vart" Bari fa storstryk av Sampdoria.
Det var dels domarens fel den har gangen, men Bari ar sa under is att annat an en seger hade varit ett under.
Storsta delen av laget ar skadade och de som fortfarande ar hela har helt tappat motivation och hopp.
Inte kul alls, for dom men inte heller for oss som har skrivit ett 5 ars kontrakt med dem...
Inte lika lonsamt att jobba med ett serie B lag....
I bilen hem fick vi med oss Bari spelaren Almiron och Baris lakare som skulle ta en massa prover i Milano under veckan. Tva myyyyycket muntra personer efter forlusten sa forutom de tre ord jag fick fram sas inte mycket mer pa hela resan. Kul da vi mottes av snoovader och trafikkaos som gjorde att resan tog tre och en halv timme istallet for 2.....
Men till slut kom jag hem och la mig valfortjant i soffan och sag Ghost for forsta gangen (PA ITALIENSKA!!!!).

Imorse tog jag sovmorron och nu ar jag har pa kontoret igen och gor absolut ingenting idag....
Eftersom det ar helgdagar imon och pa onsdag ar vi bara 5 st pa kontoret, och fragan ar vad jag kom hit for over huvudtaget!!
Men men nu ar jag har sa det ar val bara att hitta pa nagot att gora!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0