Hello Sweden!

Allt gick fint i Bari och även flyget tillbaka var i tid som tur var för det var redan sent!
Så nu ska jag efter att ha sagt hej då till en haltande Albin börja packa min väska för att fara hem till Svedala över jul!
Ska bli så gött!!
Jag kommer dock få be in i det sista att flyget lyfter och landar som det ska, eftersom fler stora flygplatser i europa fortfarande e stängda....

Jag sätter in lite bilder från vårt (mitt) hospitalty i Bari med den brutalt fula granen och de otroligt vackra värdinnorna klädda i tomte utstyrsel!

Ses hemma!! =)
Ingången till hospitalityt innan alla anlänt...

....från andra hållet....

 Lyckades få Bari's president att ta ett kort med några av våra värdinnior!! Han e såklrt italienare så det var inte så svårt...... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0