Milanello

Imon ska jag spendera hela dagen pa Milanello.
For er som inte vet vad det ar; Milanello ar Milans traningsanlaggning strax utanfor Milano.
Dar har de tre stora planer, inomhus camp, gym, pool, restaurang och mycket annat!!
Jag ska dit med vara klienter Nutrilite som ar en partner av Milan lab som ar en del av Milans gym dar spelarna tar alla sorters prover for att veta hur de mar, hur de ska trana, hur de ska ata osv osv....
De ska bla ta bilder da a-laget provar Nutrilte produkter och en lag  bild med primavera laget.

Forhoppningvis kan jag komma tillbaka med nagra roliga bilder darifran som jag kan dela med mig av....!

Tills dess;
CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0