Motivation

det ar inget fel pa min, men pa Milans igar....
Vi skrattade alla at Inters forlust i tisdags, men den igar var inte mcyket battre....
Vi har i och for sig redan gatt vidare, men det hade Real ocksa men de vann med 4-0....
Det var meningen att Zlatan skulle vila, men det var tur att trots allt fick gora ett inhopp for annars hade matchen verkligen varit NOIOSISSIMA!!!!

Tva inte speciellt kektiska dagar pa kontoret den har veckan sen aker jag och en grupp vanner upp till Chamboluc imon kvall och blir over helgen. Det blev ingen spelarstrejk men Inter spelar sin match nasta vecka istallet for i helgen och darfor jobbar vi inte for en gang skull.
i gar oppnade fotbolls massan har i Milano och imon kanske vi aker och tittar pa hur det fungerar.

Nu ska jag dricka en kaffe for att forsoka fa upp varmen lite.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Klash

Det är för j-ligt, Malin. Jag har börjat en ny anställning, som säljare på förenings- och näringslivet åt Intersport. En kalasbra arbetsgivare. Men hur kul är det för mig att ha Inter på visitkortet? Tack och lov står det i rött, men ändå; Inter av alla jävla ord i hela världen? Just på det företaget som jag har börjat på. Sempre Rossoneri och gonatt!

2010-12-09 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0