namnsdag...

De har ju inte riktigt samma almenacka har nere som hemma i Svedala sa tack vare mor, far och anna s blev jag pamind om att jag har namnsdag idag! Och som i vanlig ordning flaggar de for mig dar hemma....

Klas, jag beklagar verkligen visitkortet, men du ar stark och ska nog klara det har ocksa!
Anledningen till att jag ibland namner dig eller far for mig att du ibland laser min blogg ar att du egentligen ar den enda som regelbundet kommenterar mina inlagg!!!

Ikvall aker vi som sagt till Champoluc och pa sondag ar det seriematch igen.
Igar var vi med laget och at hos var sposnor med vara nymarkta trojor!
Han blev mycket nojd men vill nu ha en massa kort att hanga upp pa vaggarna i baren...

I eftermiddag ska vi till fotbollsmassan som halls har i Milano och halsa pa Sampdoria standet.
Men nu ska jag plugga Sampdoria- och stadio Luigi Ferraris-historia infor rundturen jag ska halla i innan derbyt (Samp-genoa) nasta helg.

Efter idag ar det bara en arbetsvecka kvar innan jag far hem till Svedala pa julledighet, gott det!! =)

TREVLIG HELG GOTT FOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0