Sista veckan....

...innan jag far till jul!
Sak bli sa gott att komma hem lite!
Sno, julmat och ADVENTSLJUSSTAKAR!!!!!
Men forst ar det endel att gora har...

Pa lordag spelar Milan-Roma och pa sondag maste jag aka ner till kalla Genova for derbyt Sampdoria-Genoa...
jag aker inte helt frivilligt ner till genova for derbyt men de sager anda att det ar en av de mest hogljudda och stamningsfyllda matcherna pa aret.
Eftersom stadio ferraris ar byggd efter englands modellen ar alla valdigt nara planen och varandra och det blir ett jadra tryck! Ska bli kul, aven om jag helst hade varit hemma i Milano och forberett vaskan i lugn och ro...

har en massa "julmiddagar" i veckan ocksa...
Det ar inte riktigt som hemma med kottbullar och prinskorv tyvarr utan bestar mest av pizza och ol...
Aven om den ikvall bestar av SUSHI! =)
Imon med kollegorna med en present, pa onsdag hos Pino med utgang, pa torsdag hemma hos en tjejkompis med utgang, pa fredag hemma hos en annan kompis med present.... jag kommer aka hem till sverige urfattig! Sa forvanta er inga julklappar hemma gott folk! ;)

Nu blir det lunch!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0