Snokaos!

Idag snoar det igen och Milano ar i upplosningstillstand!!
Det ar kaos overallt; i metron, pa vagarna pa kontoren  nar ingen kommer till jobbet for att det ar for kallt eller for att de fortfarande inte har satt pa vinterdacken!
hahahaha men kaoset har sin charm den ocksa!
Ikvall blir det mys hemma med tva kompisar, en flaska vin och en massa god ost.
Kanske kan fa tanda ett ljus eller tva ocksa och fa lite jul kanningar...

Imon ska jag formodligen till Milanello med vara klienter Nutrilite.
De exprimenterar och grejar i Milan Lab och sen ska de ta kort med iallafall primavera laget.
Den ar en kollega som egentligen foljer Nutrilte men eftersom de har nagra amerikanska och nagra tyska gaster maste jag folja med for att oversatta....
Inte varldens roligaste om det fortsatter att snoa, men Milanello ar trots allt Milanello....

Imon kvall blir som sagt sen fest hos American express sa en annan kollega har tagit med sig en massa klanningar som jag nu maste prova for att se om jag kan ha....
Jag ar inte helt bekvam med att ta pa mig en klanning men vad gor man inte for att fa dricka lite Dom perignon...!? ;)

Kom pa igar att min blogg ar riktigt trakig utan nagra bilder...
maste bli battre pa att ta med min kameran!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0