Solig dag i Milano

Dagar som denna är det lätt att förstå varför jag trivs så bra i Milano och Italien. Även om jag saknar julstämningen som snön bidrar med är det underbart att kunna gå runt Milano med solglasögon och öppen jacka i december. Det har varit en skön dag i allmänt med sovmorron, sol och lunch med två tjejkompisar. Nu ska jag förbereda mig inför jobb och stadio meazza. Milan spelar mot Brescia och givevis hoppas vi på tre poäng, speciellt idag då Lazio vann mot INTER igår och nu har lika många poäng som oss.... Tidigt imorgon bitti bär det av till Genoa för Samp-Bari, men jag kan inte påstå att jag är lika nöjd över att behöva åka dit... Trevlig lördag, och söndag! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0