Z+Cassano

I aftonbladet star det idag att cassano ar klar for Milan, men i gazzetta.it star det att "det ar mojligt" att cassano gar till Milan i januari, men att de fortfarande ar intresserade av andra spelare....
ja ja hur som helst sager jag: hmm..... kommer herr cassano till Milan far han skarpa sig, aven om ett och annat skamt om berlusconi "ci sta" som de sager har nere, viket betyder ungefar att det ar rattfardigat....
Antar att vi far vanta till januari for att fa ett 100%igt svar pa det.

Idag snoar det som tusan har i milano och fortsatter det sa har far jag INTE ner till Bari for att riskera att flyget tillbaka pa sobdag inte gar sa att jag missar flyget hem pa mandag!!
Hoppas nastan att det fortsatter for jag e verkligen inte sugen pa att flyga ner....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0