Fotbollskarriar?

Det hander inte sa mycket att skriva om pa jobbet just nu, men daremot ska jag imon aka och provspela/trana med Inters damlag!
De horde av sig till en kollega efter att ha sett mig spela pa san siro i maj och nu vill dem att jag ska komma och provtrana med dem infor nasta sasong.
Jag tar det egentligen inte sa seriòst, mest som en kul grej, men jag har ju inget att forlora eller hur?!

Sen far jag till Misano pa torsdag sa det blir inte sa mycket midsommarfirande for mig, som vanligt....
Jag har inte firat midsommar hemma i Sverige pa 6 ar!!!
Men kanske jag kan fa gora det nasta ar, och da blir edt ordentligt!

Nu vantar jag bara pa att chefen ska komma och in och beratta nar var och en av oss kan ta semester.
Om jag nu far nagon....

Glad midsommar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Klash

Inter ...??? Du borde väl veta bättre. Fast å andra sidan så kommer jag att säkert supporta Nerazzurri om en viss Ibra kontrakteras för Rossoneri. Men det kommer kännas konstigt...

Lycka till med karriären och glad midsommar!

2010-06-24 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0