Matfògiftad!

...av ràkorna hos kinesen!
Lag plattfall i nastan tva dagar med magont, huvudvark och illamaende.
Inte kul alls, men nu ar det nastan over, bara min allmant kansliga mage som fortfarande gor ont.

Imon ska jag jobba pa friendshipcup med Mitch, min hysteriskt roliga kollega, hela dagen sa det blir nog ingen utgang ikvall.
Dessutom ar det fortfarande daligt vader sa det blir nog en lugn middag hemma med vanner till matchen.

Jag hade lange hoppats pa att fa aka till Barcelona pa Moto GP forsta helgen i Juli, men vi kan tydligen bara skicka en och da far jag inte aka sjalv.... F-N!!
Men men , det kommer nog fler tillfallen.
Nu forbereder vi istallet for superbike i Misani och calciomercato som ska hallas har i Milano.
Rent oversatt till svenska betyder det fotbollsmarknad och det ar faktikst precis var det ar!!
Agenter och klubbar samlas under nagra dagar for att salja och kopa spelare.
Later absurt, jag vet, men sa fungerar det har i italien!

Japp, det var val allt for den har gangen.
Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0