Sponsorer sponsorer och annu flera sponsorer......!!

Har fatt aran att kontrollera att listan med alla lagen i Serie A's sponsorer stammer!
Och det ar en del, lag men framfor allt sponsorer!!!
Kanns som det aldrig tar slut.
Men jag lar mig atminstande vem som spnsrar vem med vad, alltid nat!

Mode-veckan (man) stratar idag i Milano sa ikvall blir det fest med Etro hos Pino.
Det ar nog en av valdigt fa fester jag kommer besoka den har veckan....
Mode ar ju som ni vet inte riktigt min grej, och pa dessa fester brukar jag inte kanna mig helt hemma!!
Jag far ladda till helgen istallet nar jag ska aka till Misano for Superbike.

Det hander inte sa mycket har just nu nar det VM och Serie A har uppehall, men jag hoppas jag far litre mer att skriva om snart!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jacobnicole

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-01-13 @ 10:03:44
URL: http://jacobnicole.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0