Superbike

Ar tillbaka i Milano efter helgens superbike i Misano/Riccione.
Allt gick bra och jag borjar bade forsta och gilla den har sporten!
Team Aprilia-Alitalias "pilot" Max Biaggi vann igen, precis som han gjorde i Monza nar jag var dar sa alla var naturligtvis glada! Jag var alltsa dar pa uppdrag av Alitalia.....
Eftersom jag jobbade hela helgen fick jag ledigt igar och stannade da kvar i Riccione med mina nyfunna engelska vanner.
Jag larde under helgen kanna Aprilia-Alitalias brittiska andra pilot Leon Camier, hans manager och tjejkompis och det var dem jag stannade med i sondags.
Vi var ute och roade oss i Ricciones valkant livliga uteliv och sen spenderade vi mandagen pa stranden innan jag for tillbaka till Milano och dem till Imola.
Jag alskar italien och italienarna ar pa manga satt harliga, men inget gar upp mot ett gang galna engelsman!
De var underbara manniskor som jag hade mycket roligt med!

Nu hander det inte sa mycket igen pa jobbet, ska skriva rapporter om helgen och sen far vi se vilka event jag far folja i fortsattningen.
De flesta ar i Augusti sa manga av mina kollegor tar nu i omgangar semester och da finns det inte sa mycket for mig att gora.
Men det ar bra anda.

Eftersom min mage har kranglat sa mycket har jag varit valdigt forsiktig med vad jag har atit men ikvall tankte jag for forsta gangen pa mycket lange ata en pizza!
Dar med vet jag att min tisdagskvall blir lyckad, hoppas Eran blir det med!
Och ett stort grattis till min alskade lillasyster sandra som fyller ar idag!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0