Tog med mig regnet!

Hoppas Ni har fint vader dar hemma nu for jag tog tydligen med mig regnet ner!!
Dagen innan jag anlande var det 30  grader varmt  och stralande sol, nu.....
REGN!
Pa jobbet har det inte hunnit handa sa mycket pa en och en halv dag, emn idag ska jag ivag pa en ungdomscup som Milan anordnar strax utanfor Milano - Friendship cup.
Vi representerar eventets huvudsponsor men jag vet inet riktigt vad vi ska gora an.
Pa torsdag ar edt dax att spela fotboll igen!
Inte pa San Siro men det ska kul anda!! =)
Nan turnering, men som vanligt har jag dalig koll pa vad den heter och vart den halls.
Skriver igen nar det har hant nagot mer namnvart!
Klem

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄJJJ!! Du glömde ju dina fotbollsbrallor hos mig, hur ska detta gå? =) Vad kul att det löste sig så du kan vara nere igen och du är alltid välkommen hem till oss om du längtar för mycket efter mig. Kram!

2010-06-16 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0