Berlusconi ar en harlig gubbe!

Han ar jakligt rolig, men jag vet inte om det vore sa varst kul att ha honom som president!!!
I lordags efter Milan - Juve matchen, som vi for ovrigt inte behover ta upp..., var jag och at med chefen och en annan kille pa en restaurang valbesokt av olika pesonligheter i Milano.
Vi blev placerade i mitten av restaurangen brevid ett bord med en massa kostymkladda karlar.
Precis nar vi skulle hugga in pa efterratten klampar signor Berlusconi med livvakter in och han gar direkt fram for att halsa pa just dessa kosymnissar.
Men signor presidente halsar inte som kanske var statsminister eller kung skulle gora med ett enkelt hej, eller kanske smaklig maltid. Nej Italiens "alskade" president utbrister hogt och tydligt i restaurangens mitt (fyllt av manniskor fran Showbis varlden = manga homosexuella...) " Ar det har bogbordet eller!?".
Dagen efter kan vi lasa i tidningar att han varit i farten med alldels for unga flickor igen och efter ytterligare nagra dagar uttalade han sig igar i TV att " det ar battre att vara med vackra unga flickor an att vara bog".
Det har for visso gatt en massa rykten om att han skulle ha fatt en hjarntumor och blivit helt knapp men jag tror helt enkelt  bara att han ar .... han.....
GRATTIS ITALIEN!

Kommentarer
Postat av: pills

HAHAHA han är ju sketa skön!!

nästan som att vi skulle ha hanna som president i sverige! HAHA

2010-11-03 @ 20:01:17
Postat av: Klash

Hmmm... det är kul att göra jämförelser, men jag har inget till övers för honom och hans sätt att se på människor med värderingar och bakgrund som skiljer sig mot hans. Jag tror att han rent av är farlig för Italien och för övriga Europas syn på människor. Men lik förbannat blir man ju glad när han öppnar plånboken och laxar upp lite deg till några lirare. Fast denna gången glömde han ett par schyssta försvarare.

2010-11-04 @ 21:09:32
Postat av: anders the dog

hahaha...det va sjukt kul ändån måste jag bara säg!

2010-11-07 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0