CAPOLISTA!!!!

Vi leder fortfarande serien efter en viktig, men framfor allt underbaaaar, seger over Inter igar kvall!!
Kandes gott att ga ut som Milanista sen! =)

I lordags var jag i Torino for att forst organisera en match mellan nagra av mina kollegor (och annat hopplock...) och vara klienter Alitalia pa Juventus traningsanlaggning. Det var bara en massa karlar, jag och min kollega Elisa sa vi trodde inte vi skulle fa spela.... men eftersom chefen va domare fick vi tillslut spela en stund iallafall!
Det va kul att fa spela lite 11-manna igen!
Efter det akte vi for att se matchen Juve-Roma, ingeeeen hojdare precis men det va kul att se Stadio Olimpico.
Mycket trevlig stadio tycker jag!!

Efter vinsten igar va vi ute sa det kommer bli en lang dag idag, men det ar lika bra att ta tjuren vid hornen och borja jobba!

Ha det!

P.s Lycka till med nya mottagningen i Vaxjo Jonathan! Och ni som har problem eller ont i rygg och ovriga kroppsdelar ga in pa www.naprapatcenter.se och boka en tid, han e grym! =) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0