Champagne och Champions

Igar kvall blev det endel Champagne nar min blonda van Claudia fyllde ar.....
Hon ser sig sjalv som en prinsessa sa hela lagenheten va pyntad med ROSA!!
Valdigt uppskattat av hennes gay-vanner, mindre av macho-malin och de mer manliga festdeltagarna...men det var ju hennes fest sa....
Som vanligt hade jag inte med min kamera sa kan tyvarr inte bjuda pa nagra smarriga champagnebilder.

Ikvall blir det Champions league pa san siro istallet....
Inter-Twente...
Ingen har val missat att Milan vann igar?! och var allas Mr Z gjorde det han skulle; MAL!!

Nu ska jag fortsatta med dessa jadra analyser av olika europeiska storklubbars hemsidor, kanns som ett never ending job men nagon maste ju gora det...

Ha en trevlig dag dar hemma i snon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0