Fodelsedagsfest, Inter match och Lady's cup

Har inte sa mycket att gora pa jobbet idag utan forbereder mest infor resten av veckan som ar ganska fullspackad.
Ikvall ar det fodelsedagskalas hemma hos en kompis for en annan, imon spelar Inter champions league och efterat ska jag pa middag pa en Brasiliansk restaurang, torsdag spelar vi match i Lady's cup sen ska jag ut med ett gang tjejer, fredag blir det nog bowling och pa lordag ska jag till Genova for matchen Sampdoria-Milan och sen blir jag nog kvar dar tills pa sondag.
Far bara hoppas jag hittar nagotatt gora pa jobbet ocksa sa blir den hara veckan alldels kanon! =)

Haller aven pa att satta ihop olika packet som jag kan erbjuda nickes.com och deras Milano resenarer.
Ni som inte kanner till Nickes ar det ett foretag som organiserar sport- och evenemangs resor och har bett mig om hjalp for att organisera nagot extra for de som vill komma och se fotboll i Milano.
Tack vare mr Z ar det en hel del som vill ner just nu och darfor hoppas jag kunna satta ihop nagot riktigt bra.
Jag har tagit hjalp av mina kontakter i Milan och tillsammas ska vi nog kunna erbjuda de svenska resenarerna nagot alldels speciellt! ;)

Kanner ni forresten till nagot foretag som vill ner pa foretags resa till Milano och se fotboll, eller om ni ar ett storre gang som kanner for att komma ner kontakta dem garna pa nickes.com....

HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0