Fotboll, fotboll och bambini

I lordags var det alltsa Milan - Juventus pa san Siro.
Alltid kul att ha Juventus i stan, men inte lika kul nar de vinner.....
I sondags var jag sedan med en kollega i Brescia ( I BRESCIA PA FOTBOLL!!!!!) for att ta hand om och folja barnen in pa planen mm mm.....
Satter in en bild pa de sma liven....

Och ikvall ar det MILAN - REAL MADRID!!!
Det ar vid sadana har matcher jag aaaalskar att behova aka till stadion och jobba!!!
Det blir manga gaster ikvall och sakert endel att gora, bla med ett gang ryssar och spanjorer som vi av nagon anledning ska ta hand om....

Larde forrsten kanna Mr Sacchi under forra Inter Matchen!
Han ar van med min chef och var var gast i suiten.
Hel skon gubbe som vet vad han talar om.
Ni som inte vet vem han ar: en ex tranare bla i Milan och idag jobbar hans om expert kommentator och fick for inte sa lange sedan en avhyvling av ingen mindre an min landsman Zlatan.....
Sa sjalvklart ville han prata Ibra nar han fick veta att jag var svensk.

Nu ska jag fortsatta med mina jadra reporter!!!!
Jag var pa mote med ERG och Sampdoria i Genova hela dagen igar sa det finns en del att satta ihop....

Barnen med kaptenerna fran Brescia och Napoli med domarna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0