Helg med mor och far!

Snart tar jag helg!
Har for en gangs skull tagit en dag ledigt imon och ska spendera den som turist i regniga Milano....
Det ska regna hela helgen har!! Kul kul.....
Vi far ta riktiga italienska luncher pa tre timmar, aperitivo bade fore lunch och middag och sen en annu langre middag sa ska vi nog klara oss anda!! =)
Pa lordag ska de med till stadion och se Milan-Fiortentina......

Mer an under matchen jobbar jag alltsa inte i helgen! Gott det!

Har sysslat med analyser av hemsidor, presentationer av hemsidor och forslag pa hemsidor hela veckan sa jag hoppas pa ett slut pa mandag sa jag kan borja gora annat!!
Inter-Twente pa onsdag och Sampdoria-Milan pa lordag, nasta vecka blir en bra vecka!

Men nu, HELG MED MOR OCH FAR!!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Klash

Milan-La Viola var ju den matchen jag hade planerat att vi skulle sett i våras... men det kålhuvudet har ju inte fattat att våren är bättre än hösten. Hälsa Marie och storgolfaren (muahhhaa haaa hhaaa) och ta hand om dem!

2010-11-18 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0