Helg och derby!

Om ett par timmar tar jag helg!
Jag ar iallafall ledig ikvall och kanske kanske aven imon!
Om mina kollegor inte behover hjalp med matchen de organiserar i Torino mellan ett gang "milanesi" och  anstallda i Alitalia innan Juventus - Roma. Jag hade garna spelat men mannen ar alldels for radda for att gora mig illa sager dom...... HA men jag vet att de egentligen ar radda for att jag faktikst kan spela fotboll!!!
Eller vad tror ni?

Annars spelar jag med mitt lag imon men missar matchen pa sondag for DERBYT.
Det blir en del att gora men sa lange man "maste" jobba under derbyt of the year ar jag ganska nojd.....!

Forutom det hander det inte sa mycket i helgen.
Nasta helg blir mer fartfylld da mina kara foraldrar kommer ner!!

Igar va vi nere i Parma for en sponsordag med Sampdoria och sag de forlora....
satter in en bild pa nar laget med seriens snyggaste trojor varmer upp.

TREVLIG HELG ALLESAMMANS!

DET VAR BARA LIIIIIIIITE DIMMIGT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0