Julfester

Borjade bli lite avundsjuk pa alla dar hemma som borjar ga pa julfester och julbord och allt vad det innebar nar jag idag tillsammans med en kollega blev inbjudna till American Express julfest!
Festen halls i samarbete med Dom Perignon i ett Design gallery i centrum pa torsdag.....
Inte riktigt den sortens julfest jag kanske hade tankt mig.....
Men men det ar bara att leta fram en elegant klanning och ett par skor (i nagon annans garderob!!) och ga och dricka lite champagne med en massa American express klienter....!!

Ikvall ska jag ivag och spela igen, sa jag far forsoka att inte sla upp mina redan ganska fina sar pa knana sa jag kan ha nagon sorts av klanning!! ;)

Idag forbereder vi en massa material till en tavling som ERG ska ha i samband med de sista matcherna for iar och de 2 forsta nasta. Det ar en del att gora och jag har aldrig gjort det forr sa nu maste jag koncentrera mig....

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0