Milan - Palermo

Ikvall ar det Milan - Palermo.... Ingen hojdar match men ack sa viktig!
Vi kan ju inte garna lata Lazio eller Inter leda serien....
Det ar inte sa mycket att gora infor ikvall men till pa sondag daremot....
Da ar det Il derby della madonnina - Inter-Milan!
Biljetterna ar slut for lange sedan men folk fortsatter att ringa och ar villiga att betala orimmliga summor for en biljett!
Som tur ar har man sasongs pass och ar dessutom tvungen att ga.... huahuahuahau
Ja Oskar, jag lever verkligen min drom! =) Och hur skulle jag nagonsin kunna glomma dig!

Nu ar det lunch sen ska jag forbi Milankontoret och hamta trojor till barnen som ska med spelarna in pa planen ikvall.

HA DET!

Kommentarer
Postat av: Klash

Jaha, ensam serieledning...eller?

Passar samtidigt på att skicka min största respekt till dig Malin, som nästan heter Milan, och ditt arbete. Och den allra största tacksamhet att vi får följa dig genom denna blogg, som du hanterar med bravur. Har dock lite svårt att läsa utan våra kära prickar och ringar (å, ä, ö). Men det har ju blivit lite av en grej med att ha det så. Sedan är jag som du vet inte så fascinerad vid personfixeringen kring en lång drasut med ett Rosengårdskt vargflin, men jag kan inte låta bli att dras med i hajpen kring honom. Men jag kommer aldrig erkänna att jag hade också känt mig som en liten tonårig tjej om jag träffat honom. Jag hade däremot mått som allra bäst om jag hade fått dela en pizza och ett par ord med Gennaro #8, som är min kung och som jag naturligtvis saknade idag. Hälsa Rihno om du springer på honom. Sempre Rossoneri!

2010-11-10 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0