Ny vecka

Hej Hej.
Det blev en lyckad helg med mamma och pappa med mycket god mat och lite fotboll....
Ni som har varit pa facebook i helgen har nog sett bilderna mamma la ut efter matchen i lordags...
Min chef gav dem biljetter uppe i var suit de hade de basta platserna och tack vare mina kontakter och vanner som jobbar for Milan fick jag efter matchen ta med mig mamma och pappa ner i gangen utanfor garaget dar alla spelarna passerar innan de aker hem.
Som vanligt var Zlatan skit trevlig och stallde gladeligen upp pa ett kort, men mest nojd var nog anda pappa over kortet med Allegri.
Det var iallafall valdigt lyckat! =)
I fredags hade vi en valdig tur med vadret och vi kunde till och med sitta ute och ta oss en ol (aven tva...) men sedan borjade det regna lordag morgon och slutade inte forrens i morse nar de akte hem....

Nu ar det en ny vecka och det ska forberedas infor bade Inters champions league match pa onsdag och Sampdoria-Milan pa lordag.
Utover det hoppas jag kunde hitta pa nage annat kul att fordriva tiden med!!

CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0