Oh yes!

Tillbaka pa kontoret efter en helg i Bari....
och det ar precis sa kul som det later...!
Ska forbereda infor Milan-palermo pa onsdag annars har jag inte mycket att gora.

Tanker mest pa mitt fantastiska samtal med Zlatan! ;)
therese: jag traffade honom i spelargangen efter matchen, innan han skulle intervjuas.
jakob: jag har redan halsat pa nummer 10 i Roma TVA GANGER men han ar inget att ha....!! ;)

Satter in tva bilder som jag tog pa vara gaster (sponsorer) och spelarna.

Ha det!
Pirlo och Nesta
Mr Zlatan Ibrahimovic

Kommentarer
Postat av: friiiiiiiida

tänk att han tittade i just din karmera Malin... magiskt. =)

2010-11-09 @ 08:28:23
Postat av: Therese

U go girl!!!!!! U go girl!!Å så dansen till det! lots of love! :))

2010-11-09 @ 09:41:40
Postat av: Christine

Hej Milano o Hej Malin!

Skall vi byta jobb.. Haha

J, F o T kanske flyger ned ngn gång:-)

Halmstad saknar Malin!



Kram C

2010-11-12 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0