Serieledning!

Serieledning igar efter vinsten mot Palermo hemma och tack vare att Inter aterigen spelade oavgjort mot LECCE och Lazio forlorade mot CESENA. Vi rod-svarta ar myyycket tacksamma for det och hoppas nu bara att det haller i sig....
Derby pa sondag....

Nu ska jag snart ivag till Parma for en sponsordag med Sampdoria och dess sponsorer.
men vi stannar nog inte pa matchen (parma-sampdoria) utan aker hem for att ata tortellini hos en kompis fran Bologna!

Ska definitivt halsa signor Gattuso nasta gang jag ser honom Klas, sa lange kan jag beratta att Maldini igar kom fram till mig, skakade min hand och sa "namen HEJ"! Jag traffade honom i och for sig ett par ganger forra aret da jag jobbade hos en av hans nara vanner, men jag trodde inte att hans skulle komma ihag lilla mig.....
Mycket trevligt tyckte jag! =)

Mer an sa har jag inte att beratta idag.

FORZA MILAN!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linda Feuk

Du är så jä--la kändis snart jag lovar, vi ska bara få Pillan till Idol också. Kram

2010-11-12 @ 10:56:24
Postat av: den dåliga!

Å jag är den dåliga okända systern!

Surt att ingen vet mina tallanger....om jag har några!

over and out

2010-11-15 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0