SNO!!

Det snoar i Milano!!! = KAOS!!
Eller ja, det ar mer vad vi i Sverige kallar snoblandat regn mest mest regn.....
Hur som helst sa far alla panik, bussar blir forsenade, bilar gar inte och alla blir sjuka!
hahahaha det ar en underbar fredag med andra ord, iallfall valdigt lugnt har pa kontoret da 30% av oss ar hemma!

Igar forlorade vi pa straffar, jag gjorde for en gang skull mal under matchen men sen missade jag min straff...
Men det var nog lika bra det, annars maste vi fortsatta att spela dessa Lady Cup matcher pa torsdags kvallar och det har vi ingen storre lust med nu!
Italienarna tycker att vi ar knappa som spelar fotboll under sommar halvaret, men hur normalt ar det att spela nar det ar sa kallt att man  efter en timmes lopande fortfarande fryser!!!!!!!
Men trots mitt blaa lar och trasiga knan sa ar det jakligt kul att spela igen! =)

Imon aker jag och en kollega till genova for matchen Sampdoria-Milan.
Vi har en walk-about med Sampdorias sponsorer; vara klienter, ERG innan matchen, sen skulle vi egentligen kunna aka hem men eftersom det ar Milan som spelar stannar jag sa klart kavr for att heja fram dom till annu en seger!

Nu ska jag se vad jag kan hitta pa for att fa aven den har fredagen att ga! (DET RIMMADE!)
Och sen ikvall blir det soffan och en film OH YES!!!

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Malin! Kolla in denna länken. Du kanske har något att bidra med snart? =) Hoppas allt är bra med dig?! kramar

2010-11-29 @ 08:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0