Sno?!

Horde att det snoat hemma igen....
Och har klagar vi for att temperaturen igar kvall sjonk till 8 grader....!!
Det ar dax att ta fram mossan nu, yiihhhaaa!!

For att fortsatta diskutionen om MR Z blev jag igar erbjuden hans telefonummer...
Jag var och at med Inters team manager som jobbat tillsammans med honom och som fortatt umgas med honom, nar jag berattade att jag traffat Zlatan sa han " va kul, fick du hans nummer?" och sorgset nog fick jag ju saga att "neeeej det ar klart  jag inte fick"....  Andrea svarar da " Har far du det, han skulle sakert tycka det var jatte kul om den blonda svenska tjejen som han traffade i Bari ringde!"
Ehhhhhh neeeeej jag tog det givetvis inte, som en "redig" tjej och inte nat efterhangset fan skulle jag aldrig fa for mig att ringa honom.
Men lite frestande va det!! ;)

Imon spelar Milan hemma mot Palermo och min uppgift ar aterigen att ta hand om barnen som ska in pa planen och deras foraldrar. Pa sondag ar det Inter-Milan och da har vi definitivt mer att gora.....

Nu haller jag pa (igen) att analysera olika klubbars hospitality och hemsidor for att imorgon gora en presentation infor vara hemside ansvarige...

Hoppas allt e fint med er hemma i snon!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: peter pappa

vadå zlatan ja har minsann kramat siv malmqvist ha ha där fick ni så ni fes

2010-11-09 @ 18:30:43
Postat av: OskarW

Malin. Du lever din dröm, kommer du ihåg att du pratade om såna här saker på gymnasiet. Då var det bara drömmar. Grattis, passa på att stanna upp och njut, nyp dig i armen, -och du glöm inte mig! Puss o Kram

2010-11-09 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0