Wegerups....

Kom som en handelse in pa Aftonbladets och Gazzetta dello sports norden-korrenspondent Jennifer Wegerups blogg www.aftonbladet.se/milanowegerup, och insag att vi ofta, valdigt ofta befinner oss pa samma plats for jobbet utan att aldig ha traffats!
En annan italiensk van som jobbar som jouranlist har flera ganger sagt att han vill presentera mig for Johanna reimers fran expressen som ocksa foljer Zlatan har nere i Italien och arbetar nara honom, men inte heller henne har jag lyckats traffa!
Kom bara att tanka pa hur tre svenskor kan jobba sa passa nara varandra utan att aldrig ens ha sprungit pa varandra...
Kan i och for sig bero pa att jag innan och under matcherna ofta befinner mig narmare planen an dem..;P
Vill ni ha narmare beskrivningar pa Stadior jag besoker osv sa ga garna in och las deras bloggar!!! =)

Och precis som Jennifer sa saknar jag valdigt valdigt mycket advents pyntningen har nere!!
Det blir nog inte julstamning pa riktigt forrens jag aker hem den 20:e!

HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0