Zlatan

Nu skulle jag kunna ga och do lycklig....
Jag har ikvall namligen, inte bara halsat pa Mr Z, men jag har ocksa fort ett samtal med honom och han vet nu vem jag ar och att jag bor och jobbar i Milano: precis som honom.
I mitt jobb traffar jag standigt spelare fran olika lag och har aven lart kanna en del, men ingen absolut ingen har tidigare fatt mig att kanna mig som en liten tonars flicka pa en backstreet boys konsert!!
Han var inte alls som jag trodde att han skulle vara, forvantade mig ett kallt hej och en kaxig fotbollsdiva, istallet ar han valdigt trevlig och verklade glad att fa prata lite svenska (aven om han gor det var dag hemma....)

Bokar av en av mina 100 saker att gora innan jag dor och skulle nu egentligen kunna flytta hem igen som en nojd och lycklig flicka!

Avundsjuka?! ;)

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: ...

Rrrrrriktigt rrrriktigt avis!!

2010-11-07 @ 18:28:42
Postat av: Totti

Imponerar inte på mig. Säg till när du snackat med Romas #10 istället...

2010-11-07 @ 18:43:35
Postat av: Madelen

Malin! GODING! Du verkar ha det bra men du är saknad hemma!!! Kommer du hem något i jul? Vore skoj att ses! massa kramar

2010-11-07 @ 18:45:31
Postat av: Therese

Bruden! Ja e inte alls avis! ;) hoppas att ni kan träffas hela familjen å gå ut å äta å prata lite, ni e ju från sammma land ju!!! Fy fan Malin inte alls avis! :) gjorde du en intervju eller? Eller träffade du honom i spelar gången? Ehhh skit kul iallfall. Tittade på matchen här hemma.. Sådär match va? Som vann ju iallafall puss imängd , men jag undrar oxå när du kommer hem?

2010-11-07 @ 19:08:03
Postat av: anna s

HIGH FIVE MALIN! woooohoooo

2010-11-07 @ 19:42:28
Postat av: Maria Mann

Såååå avundsjuk!!!!!



Min mamma med...;)



Kramar från Halmstad =)

2010-11-07 @ 19:48:47
Postat av: Malin 2 (eller 2...eller hur det nu va)

Du är ballast men förbaskat saknad härhemma. KÄRLEK!

2010-11-08 @ 14:40:08
Postat av: Åberg

du är så cool, hälsa Helena om du träffa henne, vi har jobbat ihop

2010-11-09 @ 00:45:41
Postat av: Jessica

MAAALIN!! JAG ÄR SINNES AVUNDSJUK!! :) Du verkar ha det sjukt grymt i italia, kör hårt :)

2010-11-26 @ 10:59:06
URL: http://www.jessiwould.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0