8 - 3

Vann vi seriepremiaren med!! =)
Men jag fick spela pa vansterkanten och spelade skit... sa jag bytte tillslut ut mig sjalv.
Ja, man kan faktiskt gora sa i 7-manna!
Givetvis fortsatte jag trilla pa mitt redan sariga kna sa nu kan jag definitivt inte ha kort kort ikvall....

Ikvall ar det 1 ars jubileum for en skonhetssalong som jag inte ens kan namnet pa (stamkund verkligen...) men jag kanner agaren, sa da blir det kalas! INNE, de fick stangda utedelen av det stalle dar festen ska hallas i lordags for nu ar det for jadra kallt att dansa ute....
Vaknade med ont i halsen, sa nu ar det tjocktrojor som kaller innan min bestallda (fodelsedagsprest) jacka kommer!

I lordags va jag ute med en tjejkompis som jag inte sett pa lange, det var meningen att det skulle bli en lugn kvall med middag men det blev bade barbesok och disco innan jag kom hem seeeent.... Kul som fasen!
Och igar hade vi overraskingsfest for en kompis hemma hos en annan kompis...
Han blev ordentligt overraskad sa det va lyckat!
Som vanligt hade (INTE) kameran i hogsta hugg sa inget kul for er att se tyvarr....
Inte ens fran matchen i lordags, for jag va sa sur for att jag spelade skit.....

Det far bli nasta gang; pa lordag, om jag inte ska ner till Bari for matchen Bari-Lazio....

Nu ska jag oversatta en brochure fran italienska till engelska...
Ganska idiotiskt att jag ska oversatta fran ett spak som inte ar mitt till ett annat som inte heller ar det....
Men da har jag atminstonde att gora!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Klash

Nä, det är ju tur för du kan ju inte ens stava till broschyr ;-)

2010-10-11 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0