Antligen fredag

Aven om min helg inte innebar sarskilt mycket ledighet!
Imon ar det Milan - Chievo pa san Siro och pa sondag blir edt en heldag i Genova med Sampdorias huvudsponsor - var klient - ERG. Walk-about innan matchen och middag efter.
Kan bli kul att se Sampdoria spela men jag vet inte om jag ser fram emot en heldag med en massa kostymnissar...

Jag ar fortfarande valdigt forkyld sa jag hade behovt lite ledigt i helgen for att vila upp mig, men jobba ar kul! ;)

Har spenderat nastan hela veckan med att oversatta var broshyr till engelska och igar fick jag aven oversatta diverse diplom som ska delas ut pa Milan junior day pa lordag.
Hade garna varit med dar med, men nagra timmars somn kan jag behova iallefall....
For ikvall blir det fodelsedags fest igen.
En kompis som jag jobbade med for manga ar sedan fyller ar och det kommer en massa folk som jag inte sett pa lange, ska bli skitkul! Maste bara komma pa nan kul (billig) present som jag kan ta med mig....

Nu ska jag satta ihop ett sampdoria-quiz som vi kan ta med oss till Genova pa sondag.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej på dig.

tycker nog du bode hållt dig hemma i sängen istället för att ränna på det viset.

Ska nu följa din blogg Malin lilla. Ska bli sketakul.

puss på dig

2010-10-18 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0