Champions league

Idiotiskt att lagga traningarna pa tisdag och onsdag kvall under champion league perioden tycker jag!!
Har inte tranat pa ett tag sa det var pa tiden att jag var med igar, men typiskt nog spelade ju Milan....
Sa jag skrev till var "mister" (tranare), som ocksa ar milanista, och fragade om vi inte kunde flytta fram traningen, flytta den tills idag eller helt enklet hoppa traningen och ga och se matchen tillsammans i nan bar.
Mycket bra ide tyckte hon , sa om vi (som vi brukar vara) skulle vara fa gar vi och ser matchen istallet.
Men eftersom resten av laget ar Interisti ok sjalvklart ALLA upp!!!!!!!
Sa det var bara att trana....
Men tur va kanske det, for stryk fick vi ju!

Ikvall ar det INter-Tottenhamn istallet, och da jobbar jag....
Det kanns som att jag alltid jobbar pa Inters matcher dock, pa sondag selar de mot Sampdoria hemma och da blir det San Siro igen.
Utover Champions league hander det inte sa mycket den har veckan, laser mest kontrakt och forsoker satta mig in  vad det ar jag ska gora for ERG, Sampdorias huvudsponsor, som jag tillsammmans med en annan kollega har fatt i uppgift att folja. Vi foljer foretagets sponsarnde av klubben hlt enkelt....
Ett stort ansvar och jag ar glad att jag fatt fortroendet, men eftersom jag aldrig verkar bli nojd hade jag foredragit nan annan klient...
Men om jag kan lara mig mycket nu, kan jag kanske fa folja en klient pa egen hand i framtiden....Om jag nu blir kvar. Iallafall tills du halsat pa Frida jag lovar! ;)

Nu ska jag valja vardinnor till nasta Barimatch.

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0