Fullspikad helg

Snart ar det helg igen, langhelg dessutom eftersom vi ar lediga pa mandag.
Ar ni det med?!
Jag jobbar stora delar av helgen och sa kommer Martin Isberg med tva kompisar och halsar pa sa det blir fullt upp!
Pa lordag ar det Milan-Juventus och pa sondag ska jag till Brescia med en kollega for att folja barnen (som gar in pa planen med kaptenerna och domaren i borjan av matchen) in och av planen....
Kan verka som en jadra resa for sa lite jobb men vi far betalt av TIM for att se till att barnen ar dar, tar pa sig matchkladerna och far sina sittplatser tillsammans med sina foraldrar.
Ska aka med en kollega pa sondag sa att jag kan aka runt pa andra matcher och gora det sjalv sen...
Det blir saklart mer jobb under helgerna, men ett kul satt att lara kanna massa nya manniskor (klubb-personal..)

Ikvall blir det annu ett fodelsedags kalas, med Flou tema....
Ska forsoka ta lite bilder och lagga upp till er...! =)

Nu ska jag forsoka hitta nat att gora innan jag kan ga hem for dagen.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0