Fy fan va ful du ar....

Zlatans kommentar till min nya favorit.
Ja jag vet han ar inte speciellt ny i gemet men har precis borjat lasa hans blogg och se lite av hans program nar jag kan. Jakligt skon snubbe anda.
Jag talar om Robert Laul pa sportbladet; http://blogg.aftonbladet.se/laul.

Far min ar pa vag till stockholm for att se NHL hockey och min lyckliga mor far da ata Tacos i lugn och ro...
Vad ska ni andra gora?
Daligt med inlagg pa den oehort valbesokta bloggen...! ;)

Jag ska iallafall ata risotto med fisk, en massa glass och sen dansa hela natten!

Hej hopp gummi.....!

Kommentarer
Postat av: Klash

Kolla med far din när kommer hem från hockeyn om han såg någon skjuta lika hårt som undertecknad gjorde för några år sedan på den legendariska juldagshockeyn i Åseda. Fredrik Jensen, som sedermera spelade elithockey i bland annat Troja vill jag minnas, fick böja rygg efter att Mr Häll dunkat in ett stenhårt slagskott från blå. Anledningen till att jag sköt redan från blå när jag var fri, var att jag orkade inte åka hela vägen. Var sugen på blandningen som vi hade i sportflaskorna i båset, och ville snabbt dit. Skål och trevlig helg!

2010-10-08 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0