Italien - Serbien....

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/emkvalet/article7945815.ab
Egentligen behover jag inte saga mer....
Akte ner med CHEFEN for att se matchen, kallt som fan va det, men om han erbjuder en att folja med sager man ju inte nej!
Men det kanske jag skulle gjort trots allt.....
Sakerheten va under all kritik och att de overhuvudtaget slapptes in ar ett pinsamt under!
Trots att matchen flyttas fram fick vi vanta till efter 11 innan vi kunde aka hem.
nar vi bad nagra poliser att folja oss till bilen (jag akte hem med tva kvinnliga kollegor...), eftersom en massa italienare vantade pa serbierna utanfor stadion, sa de bara at oss att ta en omvag och saga till om det hade hant nagot med bilen....... Mycket trevligt svar tyckte jag!
Det varsta med allt det har ar iallfall att jag nu ar jakligt forkyld!!!
BAJS SERBER!!!!

Nu ska jag ga och snyta mig och sen fortsatta oversatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0