Kalas!

Festen igar var fantastisk!
Tema flou ar verkligen att rekommendera, aven om jag inte hade lyckats hitta nagot sarskilt flou hade manga andra det och det var sketa haftigt!
Kalasbarnet, min kollegas man som jag bodde med i Juni-juli, ar DJ och spelade sjalv pa festen och det var lange sedan jag dansade och hade sa kul!
Valdigt lyckad kvall!
Problemet var bara som vanligt efter roliga kvallar att ta sig upp imorse....
Men det gick och aven om hjarnan inte riktigt hanger med idag har jag an sa lange kunnat gora det jag ska...

Ikvall blir det middag med personal fran Juventus eftersom de ar i stan for matchen imorgon och sen kommer som sagt Martin I med vanner sa da blir det nog party party igen.
Det blir en tuff helg men jag far iallfall sova pa mandag!

Igar bokade jag flyg hem till jul!
Langtar redan! Aven om mor och far hinner komma ner och halsa pa mig innan.
Flyger till stockholm for att kunna se min kara syster Sandra eftersom hon inte kommer hem over jul.... och sen blir det Aseda for hela slanten!
Forhoppningsvis en runda till Kalmar ocksa for att de sma liven som fotts dar medan jag varit borta.....!!! =)

Trevlig helg alla glada.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: anna s



HA SÅ KUL I HELGEN SNYGGVE!



Hoppas vi ses i Åseda och/eller Sthlm.



massa love

2010-10-29 @ 15:45:26
Postat av: Sandy!

Längtar massevis!

Å va famn klär man ut sig till i temat flou?

Fjantigt...negertema eller nått sånt är bättre!



Kiss kiss bang bang

2010-11-03 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0