Ledig måndag

Det blev en lååång dag i Genova igår och därför fick jag ledigt idag.
Lunch med våra klineter och deras gäster, sen Sampdoria-Fiorentina, sen bar det iväg till sampdorias träningsanläggning för en rundtur och straffläggning för de som ville det och tillslut en lång tradionsenlig italiensk middag! Två förrätter, två pasta rätter, två fiskrätter och sen en jakla massa efterrätter och vin!!
Men det blev ganska lyckat ändå och de var inte kostymnissar som jag hade räknat med utan väldigt trevliga "helt vanliga" gubbaroch tanter......
Jag fick hjälpa komikern som uppträde under kvällen, ska se om jag kanske kan hitta några foton på det...
Succe med andra ord!! ;)

I lördags var jag på San Siro för Milan matchen, jag vet inte vad Zlatan höll på med men de vann iallafall!
Och idag har jag inte gjort nånting!
Tittat på TV, drukit te och ätit kakor.
Man kan behöva sådana här dagar också eller hur...! (Hr lite dåligt samvete för att jag inte varit utanför dörren ändå.....)
Men sen ikväll ska jag på invigningsfest av nån ny lokal här i Milano, vet inte vart men det kan bli kul! =)

Äh nu ska jag nog snöra på mig skorna ändå och ta mig en tur i grannskapet....

CIAO!

p.s Lite lyx med Å,Ä och Ö idag.....!! ;)
p.s 2 Kul att du hittat hit moster Lisa fisa!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag säger bara en sak.. Jag heter Ole! Ha ha!

Låter som du har det bra där nere. Kom gärna hem o hälsa på men stanna för sjutton kvar tills jag fått tummen ur och hälsat på dig! =0)

puss o kram

2010-10-19 @ 08:55:51
Postat av: lisa

Visst är jag en riktig fena på det här.

Hörde att päronen kommer och hälsar på dig samtidigt som vi åker till Egypten.

Farmor var hos il dottore igår pratade med henne igår kväll. Det hade nog varit bra.Han påminde henne om att " så var det minnet" javisst sa hon det hade jag glömt haha

Kram på dig

2010-10-19 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0