Manga mal blev det...

...mellan Inter och Tottenhamn igar kvall!
Jag ar definitivt inte Interista men det ar verkligen ljuvligt att se Inter spela fotboll vissa stunder.
Men matchen generellt var val egentligen ingen hojdare, fick i och for sig springa en massa aranden igar sa andra halvlek sag jag bara bitvis....

Iadg och imon blir det nog tva lugna dagar pa jobbet och sen ar jag ledig pa lordag innan Inter-Sampdoria pa sondag.

Jag tyckte det borjade bli riktigt kallat har nere, men i morse skrev pappa att det snoat hemma inatt!!!!!!!!!
I oktober!!!
Na, vi har edt nog ganska bra har nere trots allt....

Nu maste jag snyta mig innan jag ska in och prata med chefen om julledigheten!!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0