Seriepremiar

Imon har vi seriepremiar!
Jag vet inte vilka vi spelar mot eller vart, men det ska bli jakligt kul!
Har ett uppskrapat kna att ta hansyn till fran forra matchen, som spelades pa syntetunderlag.....
Blev kallad idiot for att jag oavsett underlaget gjorde en glidtackning, men fasen tanker pa det nar man ar mitt uppe i'att!!??
Men det ska nog ga bra anda.

Skonast av allt ar att jag faktikst ar ledig heeela helgen!
Det var lange sedan det kandes sa jakla gutt med fredag!
veckan kanns sa valdigt mycket langre nar mna maste var pa kontoret varje dag....
Och speciellt nar man inte har sa mycket att gora....
Idag ska jag oversatta var prestentations broschyr till engelska for att sedan hitta utlandska sponsorer och klienter intresserade av var service under rugby VM i Nya Zeland i Feb-mars.
Sa idag har jag atminstonde lite att gora....

Ha en bra helg allihop!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0