Sosta

Kanns tomt att det inte ar nagon fotboll i helgen, det var vaaaldigt lange sedan jag faktikst hade tva dagars ledigt under helgen. Men en helg helt utan fotboll blir det inte, var serie borjar pa lordag!
Och igar hade vi genrepet...
Vi vann med 6-2 och insag att vi ar mycket battre an vad vi trodde, laget vi spelade mot spelar i en division hogre an ossnoch spelade forra aret 11-manna.
Efterat vad vi och tog en ol och at en panino hos var sponsor.
Han ager en valbesokt bar och har som sagt gett oss en hel del pengar for b.la nya trojor...
Sa snart ville han att vi skulle ha en presentation av laget i baren och ta en massa kort som han kunde satta upp pa vaggarna... hahaha kan bli hur kul som helst!

Idag ska jag med en kollega pa en apertivo med Inters team manager, jag har bara inte forstatt an om det ar for hennes egna intressen eller for jobbets skull.....
Antar att jag borde fraga innan....!

Det ar fortfarande fullt upp med VM i volleyboll, vilket betyder att jag inte har sa mycket att gora.
Ska hjalpa till med alla biljetter som ska forberedas infor Italiens match pa tisdag och sen hoppas jag pa att fa aka med ner till Genova och se matchen...

Hoppas ni har det gott!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0