Tack Klas....

...for de kloka ord som jag sa val vet ar sanna.
Men jag kan anda inte lata bli att sakna det vackra landet lagom!
Jag har det anda ganska bra, bara jobbigt att inte ha nagot eget!
Nu ser det anda ut som att det kan losa sig snart trots alls....
Men jag ropar inte hej innan jag vet helt sakert!

Vi forlorade igar, i sporegnet!
Jag hade glomt hur tungt men anda hutlost roligt det ar att spela i gegga och regn!
Som tur var hade vi for en gang skull dusch med varm vatten efterat sa det gick ingen nod pa oss, iallfall inte pa mig....
Det var varre for min kollega/lagkamrat som fick ta sig kladerna hem for att tvatta dem tills imon...!!

Det har fortsatt att regna idag och i morse hade jag gjort vad som helst for att fa stanna i sangen...
Gladde mig dock at att lasa i aftonbladet att det fortfarande finns sportman som Anton....
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/timra/article7899644.ab

Nu ska jag dricka annu en kaffe for att forsoka halla mig vaken annu nagra timmar!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lägg upp bilder nu då! :) tack för ditt fina mail. Love it ! Hoppas att du får något eget snart vännen, kan inte vi sponsra med en barack så länge ;) love u alot sweet heart

2010-10-05 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0