Vanskapsmatch

Ikvall spelar vi den nast sista vanskapsmatchen innan serien drar igang pa lordag!
Den sista spelar vi pa onsdag och sen ska vi pa fest hos var sponsor...
En bar agare har gatt in och sponsrar oss med 2000 euro for sasongen!
Vilket betyder att vi inte betalar licensen som behovs for att spela har, plus att vi har rad med nya trojor....
Ska forsoka fa nagra bilder tagna pa lordag sa ni far se mitt lag! =)
Extra skont att kunna trana och spela regelbundet nu nar jag inte kan ga pa nagot gym....

Den har veckan ar annars lugn, det ar paus i Serie A i helgen men jag kanske far aka ner till Rom for finalen i volleyboll.
Volleyboll ar som sagt inte min sport, men det vore inte fy skam att fa spendera helgen i huvudstaden.

Har ar det host pa riktigt nu, kallt och regnigt...
Men det ar klart att dessa graa stunder ocksa har nat speciellt, precis som mamma skulle jag vilja tanda en massa ljus och bara se en massa filmer under en filt i soffan, men som inneboende och dessutom "bara" gast ar det lite svart....
Aven om killen jag bor hos nu ar valdigt lattsam och trevlig.
Han har dessutom tva fina flatcoat retrivers som halsar mig valkommen hem varje dag sa min vardag just nu har anda sina postiva och ljusa stunder!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Klash

Det gläder mig att höra att livet har sina goda stunder(http://www.youtube.com/watch?v=X4vlXYrTQLs).

Jag vet av egen erfarenhet att livet utomlands kan vara jävligt, samtidigt som det lika ofta är jävligt härligt. Eller hur? Betänk att alternativet är att åka hem till landet lagom där det är tisdag lunch med falukorv hela tiden. Det är bättre med svart eller vitt, himmel eller helvete, rossoneri eller nerazzurri än en grå vardag i mellanmjölkens förlovade land. Tro mig!

2010-10-05 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0