Volleyboll....

Ar nog inget for mig trots allt....
Det ar sjalvklart fruktansvart duktiga pa det de gor, men jadras va det ska kramas och sa fort de gor poang-vilket de gor ungefar var 4:e sekund.
Lite tont och fjont som pappa brukar saga!
Men som sagt, de ar duktiga.
Det var ett fruktansvart daligt organiserat event och ingen verkade veta nagot om nagot alls.
Efter en dag dar fick jag tom svara da vilsna spelare/publik och gaster inte visste vart de skulle ta sig till eller vagen...
Jag fick dessutom prata en del engelska da USAs spelade i Ancona och INGEN kunde ett ord engelska....
De kunde inte ens forklara for de stackars amerikanerna vart de kund ega och ata!
Sa Malin fick ta det i egna hander och ta med lagets coacher och ata en hamburgare utanfor stadion....
Inget avancerat men de  var glada att nagon kunde engleksa.
Men Italienarna maste anda vakna snart och inse att de inte langre borde dubba alla filmer och lara sig atminstone grunderna i ett av de mest talade spraken i varlden....
Well well, det kan vara bra for mig med att fa prata lite engelska!

Imon har jag en massa att gora, forsta lediga dagen pa vaaaldigt lange och sen pa sondag ar det Inter-Juventus pa San Siro och da ska jag jobba igen.
Nasta vecka far vi se vad som hander...

Tills det, TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0